Jak správně vybavit kancelář?

Chystáte vybavovat svou domácí pracovnu, nebo pronajaté prostory, ve kterých brzy přivítáte nové klienty? Tak jako tak je klíčem k úspěchu vybavení. To totiž nejen usnadní vaši práci, ale především zásadně ovlivní, jak se budete v kanceláři cítit vy i vaši klienti. Takže ještě než svůj byznys prohlásíte za spuštený, ujistěte se, že vám v kanceláři nic důležitého nechybí!

Nejdůležitější je správný stůl

Když se nevyznáte na vlastním stole, těžko zvládnete řídit úspěšné podnikání. Tady je pár tipů, jak mít stůl vždy dokonale zorganizovaný:

  • Pořiďte si stůl se šuplíky, abyste měli úložný prostor na kancelářské potřeby.

  • Na samotné desce stolu se toho snažte mít co nejméně. Počítač, kelímek na tužky, zápisník a diář by měly bohatě stačit. Pokud toho na stole potřebujete mít více, pořiďte si organizéry.

  • Osobní fotografie na stůl rozhodně nepatří, ale když vám to nedá, můžete ho doplnit decentní dekorací – třeba živou květinou.

Tip: Po ruce byste vždy měli mít papír, tiskárnu, děrovačku a další každodenní potřeby. Mrkněte na Papírnictví Pavlík, kde najdete bublinkové obálky, kancelářskou techniku, diáře 2018 a další drobné vybavení kanceláří.

Nepodceňte výběr židle

U počítače se toho za den nejspíš nasedíte dost a dost. Proto je klíčové investovat do opravdu kvalitní židle, která nebude způsobovat bolesti zad. Kromě vlastní židle s vysokou opěrkou by se na opačné straně stolu měla nacházet alespoň jedna další židle pro případné návštěvy.

Co se ještě bude hodit?

Kromě stolu a židle se bude hodit ještě skříňka na dokumenty a kancelářské potřeby, flipchartová tabule, tiskárna, velký monitor a kvalitní stolní osvětlení.

Podle toho, v jakém oboru podnikáte, se vám možná bude hodit projektor, fax, webkamera a další elektronika. A nezapomeňte si pořídit také pracovní mobilní telefon – určitě není dobrý nápad uvádět jako obchodní kontakt své osobní telefonní číslo.