Dospělí lidé, Na vlastní kůži, Psychika, Rozvoj osobnosti, Zdraví

5 tipů, jak bojovat se zlou náladou

Jistě to znáte: nějak se celý den nic nedaří, děti zlobí, přítel zrušil plánovanou večeři, protože musí zůstat v práci přesčas, prostě je takový ten den blbec. I ten největší optimista a sluníčkář má čas od času špatnou náladu.

Občas si klidně můžete trochu zasmutnit, zahrabat se do splínu a mračit se na celý svět. Ale neutápějte se v tom dlouho, zkuste z toho za chvilku ven. Pár dobrých vyprošťovacích metod vám nabízíme v následujících řádcích.

1. Zavolejte kamarádce

Každá správná kamarádka už ví, jak vás z blbé nálady vysvobodí. Trochu si postěžujte, ale rychle změnte téma, at se v tom splínu neutápíte dlouho. Raději proberte toho nového fitness trenéra nebo novou kolekci botiček.

2. Udělejte někomu radost

Říká se: když chceš pomoci sobě, pomoz někomu jinému. Když uděláte radost někomu kolem sebe, automaticky to zlepší náladu i vám. Radost je totiž nakažlivá. Kdy jste naposledy zavolala rodičům? Kupte třeba partnerovi lístky na fotbal, dětem novou hru na xbox nebo kolegyni květiny, všechno se počítá.

3. Pusťte si to do uší

Hudba je mocná léčitelka, je ale nutné pečlivě vybírat. Rozhodně si po rozchodu nepouštějte pořád dokola “vaši píseň”, Osudová taky není na splín to pravé. Dojemné cajdáky vás rozbrečí, taneční muzika ale nastartuje příval energie a relaxační hudba příjemně uklidní.

4. Pohyb na čerstvém vzduchu je zaručený úspěch

Řada lidí své chmury řeší tak, že si prostě obují běžecké botky a vyrazí ven. Proč to nezkusit taky?  Nemusíte zrovna běhat, bohatě stačí svižná chůze, i ta má moc vás zbavit splínu.

5. Zatanči, no tak si zatanči…

Tanec je mocný léčitel. Vytancujete se ze všech trablů a ještě si zpevníte postavu. Ideální de výrazový tanec. prostě se hýbejte tak, jak to právě cítíte. Vlňte se. poskakujte, mávejte rukama, za chvíli nebude po špatné náladě ani stopy.

 

Previous ArticleNext Article